Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
een voucher van Euroskins bij aankoop van een orchidee

"Meest onwaarschijnlijke samenwerking blijkt een succes"

Het klinkt totaal niet logisch, maar het blijkt toch een groot succes. Euroskins, groothandel in onder andere dierenhuiden- en vachten, is een samenwerking aangegaan met Papicco, een webshop voor orchideeën.

Dani, eigenaar van Euroskins: ''Conrad van Wijk en ik waren vroeger schoolvrienden en hadden nog regelmatig contact. Hij is begin dit jaar een webshop gestart met orchideeën die gekweekt worden in Nederland. We promoten elkaar via social media en bedachten of we geen samenwerking aan konden gaan om elkaar te supporten. Zo gezegd, zo gedaan. Bij elke orchidee die verkocht wordt, zit een voucher van Euroskins inbegrepen en andersom ook.''

De samenwerking blijkt een groot succes. ''Afgelopen weekend hadden we ineens een verkooppiek. Of dat ligt aan de vouchers weet ik niet, maar het is wel typisch. En tof om te zien dat de meest onwaarschijnlijke samenwerking toch lijkt te werken.''


De showroom van Euroskins in De Woonindustrie te Nieuwegein.

Dani merkt dat de interieurbranche goed doorloopt en zeker naar aanloop van de kerst toe, is het een drukke tijd voor de groothandel. ''Met name lokale retailers en kleinere woonwinkels zien we goed draaien. Men wilt het toch gezellig maken voor de kerst in de winkel met bijvoorbeeld een warm vachtje of koeienhuid. Dat werkt gewoon! We verwachten dat de drukte op B2B gebied zeker nog gaat toenemen.'' Online is de verkoop wel wat teruggelopen. 

Voor de eerste helft van 2021 verwacht de ondernemer nog wel de effecten van het coronavirus te voelen. ''We hopen dat na de tweede helft van het nieuwe jaar alle corona-ellende achter de rug is en we voorzichtig weer op beurzen mogen staan. Dat zal niet gelijk als vanouds zijn, maar een langzame start zou fijn zijn!'' 

Meer informatie:
www.euroskins.eu
www.papicco.nl