Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

bloomon wijzigt koers: van abonnementenservice naar online bloemist

Als aanvulling op het bezorgen van bloemen op abonnementsbasis lanceert bloomon een online 'floral shop'. Deze nieuwe webshop biedt een breed assortiment van verse bossen en luxe droogbloemen in verschillende stijlen. Klanten kunnen vanaf nu gemakkelijk eenmalig een product bestellen. Met de lancering van de 'floral shop' wijzigt bloomon zijn koers van abonnementenservice naar online bloemist. De bekende abonnementen blijven ernaast bestaan.

Sinds de oprichting in 2014 bezorgt bloomon bloemen in stijlvolle designs met een iconische bloomon-signatuur. De online bloemist onderscheidt zich met een sterk verkorte keten tussen kweker en consument. Door de veiling en groothandel over te slaan kunnen klanten extra lang van hun verse bos bloemen genieten. Waar altijd het abonnementsmodel centraal stond om het mensen zo makkelijk mogelijk te maken, breidt de service nu verder uit met de verkoop van losse boeketten en andere bloemencadeaus. Het assortiment is nu ook volledig beschikbaar voor eenmalige bestelling. bloomon blijft daarnaast zijn abonnementenservice aanbieden.
 
Bart Troost, CEO bloomon: "Vorig jaar zijn we gestart met de losse verkoop van een enkel boeket - de cadeaubos. Dat bleek zeer succesvol. We zien dat er een grote groep potentiële klanten is die onze stijl heel mooi vindt én op elk moment bloemen wil kunnen bestellen en laten bezorgen - voor zichzelf of als cadeau. Met de lancering van onze 'floral shop' zijn wij nu een online bloemist die er op alle momenten voor de klant is. Met nog meer flexibiliteit en bezorgmomenten en een nog ruimer assortiment, met de kwaliteit en stijlvolle designs die men van ons gewend is."


 
Nieuwe stijlen, flexibele bezorging
In de nieuwe shop heeft elk ontwerp een duidelijke bloomon-signatuur. De Flowerstone is een van de nieuwste aanwinsten in het assortiment: luxe droogbloemen op een voetstuk van keramiek. In samenwerking met het Van Gogh Museum heeft bloomon een bijzondere uitvoering van de Flowergram gelanceerd: de Sunflower edition. Verse boeketten zijn beschikbaar in diverse stijlen en designs, met namen als Pixie, Original, Deluxe en Atelier. Waar voorheen het precieze design van je bos tot de bezorging een verrassing bleef, zijn de daadwerkelijke designs in de nieuwe 'floral shop' vooraf te bekijken. Elke twee weken verandert bloomon het assortiment. Vanaf medio november bezorgt bloomon de producten uit de 'floral shop' zeven dagen per week in Nederland (next day delivery).

bron: bloomon

Publicatiedatum: