Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Geïnspireerd op de Eagle van Post-Kogeko, de V van Visbeen en de kleur van DailyFresh

DLG introduceert nieuwe uitstraling

Begin 2019 fuseerden transportbedrijven Visbeen Transport en Post-Kogeko Logistics, samen met gezamenlijke dochteronderneming DailyFresh Logistics, tot Daily Logistics Group (DLG). Drie bedrijven, twee families en één missie. Vanaf vandaag brengt DLG die missie krachtig naar buiten in een gezamenlijke huisstijl met een nieuw logo en een nieuwe slogan.

Onthulling van de identiteit
Begin dit jaar onthulde de organisatie haar nieuwe identiteit al met een lasershow tijdens een bedrijfsfeest, speciaal voor de medewerkers. Binnenkort gaan we deze uitstraling ook terugzien op allerlei communicatiemiddelen, zoals de website, social media, bedrijfskleding en natuurlijk ook op de trucks.

De Veagle
Het logo van DLG is ontstaan uit een samensmelting van de drie eerdere logo’s. Geïnspireerd op de Eagle van Post-Kogeko, de V van Visbeen en de kleur van DailyFresh ontstond... De Veagle! Hét toonbeeld van de nieuwe uitstraling van een sterk merk: DLG, your logistic partner.

We deliver
"Als logistieke partner blinkt DLG uit op veel verschillende vlakken. Maar er is één specialiteit, die hen het best omschrijft in alles wat ze doen: “We deliver”. Beloftes nakomen en verwachtingen overstijgen, dat is wat ze doen! En daar hoort een nieuwe pay-off bij. Met diverse varianten van de slogan communiceert DLG naar de buitenwereld waar ze voor staan en dat je echt op hen kunt rekenen."

"Na 20 jaar succesvolle samenwerking is de fusie van twee sterke familiebedrijven een logische volgende stap voor verdere groei. Een gelijke basis vormt het stevige fundament voor deze fusie. Dit betekent dat de familiewaarden en de toekomstbestendigheid gewaarborgd blijven. Met deze fusie versterkt DLG haar marktpositie in multimodaal gekoeld transport door heel Europa. Zo zullen ze nieuwe synergieën realiseren, zowel in de markt als in hun eigen operaties. Bovendien blijft DLG duurzame oplossingen ontwikkelen voor multimodaal transport van verse, gekoelde en bevroren levensmiddelen", aldus DLG.

Voor meer informatie:
Daily Logistics Group
www.dlg-logistics.com

Publicatiedatum: