Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
21 - 23 september, Hamburg

Duitse handelshuis Boltze opent deuren voor Nederlandse handel

Onder het motto “samen komen we verder” gaan de groothandelsbedrijven Van der Plas, Breedijk en HBX natural living in september mee naar de Flower Bazar in Duitsland. Het nieuwe Live Event dat van 21 - 23 september 2019 in Hamburg wordt gehouden, biedt kansen voor alle bedrijven in de sector die samen de markt in willen om te groeien.

Boltze, het grootste Duitse handelshuis in Homedeco in Hamburg/Braak, stelt haar deuren open en vormt het mooie decor van de Flower Bazar. Een nieuwe marktplaats voor verkoop, inspiratie en marketing en tevens een mooi moment om in dit deel van het jaar extra verkoop te creëren. 

Van der Plas, Breedijk en HBX natral living zijn geworteld in de tradities van een familiebedrijf een leveren een compleet assortiment bloemen, planten en decoratiematerialen aan bloemisten, retail en groothandels. Voor de Flower Bazar openen zij graag hun deuren voor partners die willen groeien en nodigen kwekers, service verlenende bloemisten, tuincentra, giftstores en collega bloemen en planten groothandelaren - exporteurs uit om mee te gaan naar de The Flower Bazar in Hamburg. 

Het idee achter deze samenwerking en de participatie van andere bedrijven is dat je een marktplaats nooit alleen hebt en als je kunt delen je ook kunt vermenigvuldigen. Op een meubelboulevard zitten alle bedrijven tenslotte ook gewoon naast elkaar en kun je elkaar versterken. Wij geloven dat je moet bewegen en ook naar de klant toe moet gaan met een fullservice product van bloemen, planten en decoratie. De bedoeling is om op dit Live Event juist de samenwerking met andere deelnemers te zoeken. Het maakt dat je de dingen met elkaar 120% goed kan doen en de bezoekers kan verrassen met deze combinatie. Zo kan je samen met kwekers en klanten geld verdienen en een mooi laatste kwartaal draaien.

The Flower Bazar wordt ondersteund door de Duitse mediapartners Taspo en Gestalten und Verkaufen die het event gaan gebruiken om bloemisten uit te nodigen. Daarnaast zijn een aantal sterke partners vanuit de decoratie aanwezig zoals Jodeco glas, NDT potterie en Lechuza. Alle deelnemende partners nodigen hun klanten uit om naar Hamburg te komen.

bron: Floral Trade Group

Publicatiedatum: