Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Voorjaarseditie magazine ‘365 dagen bloemen’ verschenen

De voorjaarseditie van het inspiratiemagazine ‘365 dagen bloemen’ is verschenen, met als hoofdthema: Ruik-de-lente. De Nederlandse bloemist ontvangt het magazine direct op de deurmat. In het magazine krijgt de bloemist naast inspiratie ook verkooptips.

Het magazine is onderdeel van de gelijknamige promotiecampagne voor seizoensbloemen. De campagne heeft als doel om bloemisten verkoopideeën aan te reiken met seizoensbloemen. Twee jaar geleden is de actieweek Ruik-de-lente geïntroduceerd. De komende maanden krijgt de bloemist veel praktische ideeën aangereikt om in te haken op dit verkoopthema. De promotiecommissie ‘365 dagen bloemen’ heeft dit jaar samengewerkt met de promotiecommissie Freesia. In totaal worden 13 geurende bloemen uitgelicht in het magazine.

Actiecampagne Ruik-de-lente
Vanaf februari wordt samen met handelaren verkoopacties opgezet, passend bij het thema Ruik-de-lente. Bovendien kunnen bloemisten inhaken op thema met de aanschaf van kant-en-klaar POS-materiaal. Via de website krijgen bloemisten handige verkooptips om geurende voorjaarsbloemen op zinnenprikkelende wijze te presenteren in de winkel.

Oplage opnieuw gegroeid 
In totaal worden 41.000 exemplaren verspreid: stijging van 3.000 exemplaren t.o.v. de wintereditie. In Duitsland, België, Engeland en Frankrijk ontvangt een groot deel van de bloemisten het magazine ook rechtstreeks. Aanvullend zorgen exporteurs en groothandelaren voor verspreiding van het magazine ter ondersteuning van hun verkoopactiviteiten. Naast het magazine wordt de inspiratie over seizoensbloemen ook online gedeeld. De campagne heeft inmiddels ook een trouwe online fanbase met bereik via website, digitale nieuwsbrief en social media.

Voor meer informatie:
www.365dagenbloemen.nl

Publicatiedatum: