Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bredefleur lanceert nieuwe huisstijl: 'Original by Bredefleur'

Bij Bredefleur zit vernieuwing in het DNA. Dat zie je aan de exclusieve lelies die alleen verkrijgbaar zijn bij Bredefleur. De teelt van Aziaten, Orientals en Longiflorums zorgt voor een breed assortiment.



Bij deze positie hoort ook een originele, kwalitatieve uitstraling, zo hebben ze bij het bedrijf bedacht. Vandaar dat Bredefleur een nieuwe huisstijl heeft ontwikkeld. Een huisstijl die laat zien waar ze voor staan: het vertrouwde adres waar iedereen 365 dagen per jaar terecht kan voor exclusieve kwaliteitslelies. Met een unieke belofte: Original by Bredefleur.



Bredefleur lanceert de nieuwe uitstraling tijdens de Trade Fair. Levi Evers: “We vertellen onze relaties graag persoonlijk wat onze belofte voor hen betekent. Zo bouwen we samen aan een steeds betere samenwerking en houden we de kwaliteit op het hoge niveau dat we nastreven.’’

U vindt Bredefleur de komende dagen op stand 15.4.

Voor meer informatie:
Bredefleur
www.bredefleur.nl
Publicatiedatum: