Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bloomon zoekt het hogerop met tv commercial

Vanaf vandaag verspreidt bloomon de boodschap ook via tv: bloemen brengen geluk. Afgelopen maandag al lanceerde de online bloemenservice haar eerste tv-commercial. Daarmee willen ze heel Nederland laten zien wat het mooie is van steeds een nieuwe bos bloemen in huis.



In de tv-commercial speelt bloomon in op het geluksgevoel dat bloemen geven. Een bijzondere bos op tafel werkt in alles door, luidt de boodschap. “Met onze bloemen bezorgen we happiness aan huis”, zegt Patrick Hurenkamp, oprichter van bloomon. “Een mooie bos bloemen geeft niet alleen je woonkamer, maar ook je gevoel een positieve boost. Het is alsof je de zon in huis haalt. Maar dan moet wel alles kloppen.” Dat laatste zit hem vooral in de kwaliteit van de bloemen en de service eromheen.

Klik hier voor de reclame

Eigen stijl
bloomon hanteert een slim concept, dat klanten verzekert van de meest verse bloemen. De veiling of bloemist komt er niet aan te pas, ze komen rechtstreeks van de kweker. Je kiest online de grootte van de bos en ook wanneer en hoe vaak je die wilt krijgen en bloomon doet de rest. Bloomons stylist zorgt iedere week voor een nieuw ontwerp in eigen stijl. Als klant hoef je alleen nog maar de deur open te doen om ze in ontvangst te nemen – en dat kan ook ’s avonds. Bovendien zit je nergens aan vast.



Grensoverschrijdend
Het komt allemaal terug in de campagne die de komende weken in verschillende varianten via de publieke omroep en Facebook wordt uitgerold. De commercials zijn een spannende nieuwe stap voor het bedrijf dat nu twee jaar bestaat. Volgende week wordt de campagne ook op de Duitse televisie gelanceerd. Hurenkamp: “We willen het goede gevoel natuurlijk zo breed mogelijk verspreiden. Liefst maken we heel Europa happy met onze bloemen.”

Voor meer informatie, surf naar www.bloomon.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer