Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Intratuin tekent samenwerkingsovereenkomst ‘Naar Duurzamer Consumentengedrag’ tijdens nationale klimaattop

Intratuin wil samen met het ministerie van Infrastructuur en Milieu, de partners van Duurzaam Doen en de bedrijven Unilever Nederland, PostNL, KPN, SNS Bank en ABN Amro dat consumenten vaker kiezen voor duurzamere producten en diensten. Daarom bundelen zij hun krachten om duurzamer consumentengedrag te stimuleren. Deze overeenkomst is gezamenlijk ondertekend tijdens de nationale klimaattop, georganiseerd door het Ministerie van Infrastructuur en Milieu.

‘Door onze groene achtergrond staat Intratuin dicht bij de natuur. Verantwoord tuinieren is een leuke manier om je eigen leefomgeving duurzaam te creëren. Het is dan ook onze taak om daarbij te helpen", aldus Peter Paul Kleinbussink, directeur Intratuin.

Intratuin spreekt samen met de bedrijven, die onderdeel zijn van het Duurzaam Doen netwerk, de intentie uit om jaarlijks een gezamenlijke campagne te uit te voeren waarbij duurzame producten en diensten worden gepromoot. Daarnaast gaan wij actief kennis uitwisselen over de manier waarop duurzame gedragsverandering bij de consument bereikt kan worden, gezamenlijk onderzoek doen en verder samenwerken in 2017 om de consument te verleiden duurzamer te consumeren.

Publicatiedatum: