Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne #Lievelingsbloem nu ook op televisie

Gisterenavond, net voor de uitzending van De Wereld Draait Door, beleefde de vernieuwde #Lievelingsbloemcampagne van Mooiwatbloemendoen.nl (Bloemenbureau Holland) diens tv-primeur. De campagne is begin deze week gestart en loopt door tot eind oktober.



300 keer
De tv-commercial wordt de komende weken ongeveer 300 keer vertoond, met name in de avonduren. De programma’s waar de commercial rondom te zien is, sluiten naar eigen zeggen perfect aan bij de primaire doelgroep (Cultivated Performers) van de campagne.



In de campagne verkondigt Mooiwatbloemendoen.nl dat een lievelingsbloem écht meerwaarde heeft. Want met iemands lievelingsbloemen, geef je niet alleen prachtige bloemen, maar geef je aandacht en herinneringen. In de campagne worden de verhalen achter lievelingsbloemen centraal gesteld door middel van #Lievelingsbloem hashtag stories. Lees hier meer over de campagne.

bron: Bloemenbureau Holland
Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer