Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eén Royal FloraHolland afdeling voor de kwaliteit van uw product

Alle diensten op het gebied van productkwaliteit zijn bij FloraHolland voortaan gebundeld in één afdeling Kwaliteit. Belangrijker nog voor u: alle kwaliteitsonderdelen hebben een ISO-certificaat.

Wenst uw afnemer bloemen en planten van gecertificeerde leveranciers of wilt u nog beter inspelen op de wensen van uw afnemers, dan kan men gebruik maken van de ISO 9001-gecertificeerde kwaliteitsdienstverlening van Royal FloraHolland. Daarmee kan worden voldaan aan de toenemende klantvraag naar gecertificeerde bloemen en planten, producenten en leveranciers van diensten. ISO 9001 is een internationale norm voor kwaliteitsmanagement.



Aan de basis van uw kwaliteitsbeleid voor een goed product staan productreclamatie, kwaliteitsinterventie en regelgeving. Royal FloraHolland biedt daarnaast als aanvullende dienst: Post Harvest Productkwaliteit.

Wat Post Harvest Productkwaliteit u biedt
Bloemen en planten leggen een lange reis af voordat ze de consument bereiken. Hoe zorgt Royal FloraHolland ervoor dat uw producten optimaal bloeien in de huiskamers? Daarvoor is het beheersen van de kwaliteit in de keten noodzakelijk om de consumentenwaarde hoog te houden. De diensten van Post Harvest Productkwaliteit zorgen voor behoud en verbetering van consumentenwaarde in de hele sierteeltketen. Van veredelaar tot aan het schap. Hiermee zijn we uniek in de wereld en versterken we de positie van kwekers en klanten.

Tevreden klanten

Het meten van klanttevredenheid is een belangrijke voorwaarde voor het krijgen van het ISO 9001-certificaat. Uit de respons blijkt dat klanten en kwekers tevreden zijn over de dienst Post Harvest Productkwaliteit. Een van de kwekers: "Wij ervaren een heel persoonlijke benadering van Kwaliteitsadvies (onderdeel Post Harvest Productkwaliteit). Het advies geeft aan waar we mee bezig zijn en waar we op kunnen of moeten letten. Dat geeft meerwaarde! We merken dat we met kwaliteit geld verdienen. De kwaliteitsadviseur adviseerde een logo. Dat hebben we opgevolgd, met positieve reacties als resultaat!"

Post Harvest Productkwaliteit is per mail te bereiken via [email protected]. Uw vragen kunt u per mail stellen, op werkdagen wordt er binnen 24 uur contact met u opgenomen.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer