Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Docktoewijzing Aalsmeer vanaf 3 januari 2016 geautomatiseerd

Door deze automatisering krijgen chauffeurs via een zuil met touchscreen een dock toegewezen. Hiermee komt een einde aan het telefonisch reserveren en docktoewijzen.



​Eén van de ambities van FloraHolland 2020 is betere marges voor onze leden en hun klanten. Vanuit de strategische doelstelling om de kosten van de aanvoerstromen te verlagen door onder andere standaardisering en vereenvoudiging van bedrijfsvoering (één systeem, één middel). Royal FloraHolland automatiseert daarom vanaf 3 januari 2016 Docktoewijzing op Aalsmeer.

Aanrijroute gewijzigd
De aanrijroute voor bloemen en planten is gewijzigd omdat de chauffeur vanaf 3 januari 2016 via een zuil rijdt. De zuilen staan achter parkeerterrein P15:
  • Voor bloemen: rijd voorbij ingang B7 naar de zuilen en via P15 naar ingang B7.
  • Voor planten: rijd via de zuilen en volg de bekende route naar de plantendocks.
Heeft u van te voren gereserveerd?
Voer via het scherm uw reserveringsnummer in. Het docknummer wordt direct via het scherm aangegeven. Als uw reservering is verlopen omdat u later bent dan gereserveerd, voer dan ook uw reserveringsnummer in en maak een nieuwe reservering met dezelfde gegevens. Het verlopen van een reservering kunt u voorkomen door via de PC of App tussentijds uw reserveringstijd aan te passen.

Heeft u niet van te voren gereserveerd?
Naast uw klantnummer moet u aangeven wat u komt lossen en wat u weer mee retour neemt. Als deze gegevens zijn ingevoerd, krijgt u pas een docknummer toegewezen. FloraHolland adviseert dan ook vooraf via PC of App te reserveren.

Hoe werkt de zuil?
In de eerste week van januari 2016 staan medewerkers van Royal FloraHolland bij de zuil om chauffeurs te helpen bij het gebruik.

Bron: FloraHolland
Publicatiedatum: