Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Winnaar Jungle Chic Display set

“Anthurium verdient een trendy podium”

Op 16 september ontving bloemenwinkel Flower@ttitude in Brussel uit handen van snijanthuriumkwekers Annemiek Kouwenhoven en André van der Knaap de Jungle Chic Display Set. Samen met 200 bloemisten uit Europa deed hij mee aan een winactie, opgezet door de promotiecommissie snijanthurium. De display geeft snijanthurium een luxe en eigentijds podium in de bloemenwinkel.


Laurent Geminick van Flower@ttitude in Brussel neemt de prijs in ontvangst.

Afgelopen zomer verspreidde ruim 30 kwekers een actieflyer in de Anthuriumdozen. Meer dan 200 bloemisten uit heel Europa reageerden op de oproep via de website www.anthurium.info en maakte daarmee automatisch kans op een Jungle Chic Display Set. Laurent Geminick van Flower@ttitude in Brussel kwam als winnaar uit de bus en ontving namens de promotiecommissie snijanthurium de hoofdprijs. “Laurent had gerekend op onze komst,” vertelt Annemiek. “Bij aankomst vroeg hij aan ons om de Jungle Chic Display Set in het midden van de winkel neer te zetten, zodat de display goed te zien is. De Anthuriums die bij de prijs in zaten, plaatste hij met veel zorg in de vaasjes. De display trok direct de aandacht van de aanwezig klanten”, vervolgt Annemiek. “Laurent vertelde dat hij graag met Anthuriums werkt, omdat hij veel zakelijk klanten heeft zoals hotels. De luxe uitstraling en lange houdbaarheid van Anthurium zijn redenen waarom hij de bloem graag verwerkt.”

Ook handelaren haken in op flyeractie
De flyeractie van afgelopen zomer heeft ook lijnrijder W.K. Heyl en exporteur Hurka enthousiast gemaakt. Beide organisaties zetten hun eigen promotieactie op met de Jungle Chic Display Set als hoofdprijs. Heyl kijkt terug op een leuke actie: “Door de actie zijn niet meer Anthuriums verkocht, maar via social media hebben we veel bereik gerealiseerd; ruim 5.000 bloemisten.” Exporteur Hurka rolt hun eigen Anthuriumactie in week 39 en 40 uit.

Voor meer informatie:
Promotiecampagne Snijanthurium
www.anthurium.info
Publicatiedatum: