Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
22 sept, congres Blooming Breeders

Aanbevelingen voor de sierteeltsector op ‘Sierteelt in beweging’

Op 22 september presenteert Blooming Breeders diens belangrijkste aanbevelingen voor de sierteeltsector, alsmede diens advies voor- en visie op een bestendige toekomst. Deze komen voort uit de brainstormsessies die in maart gehouden werden. Het gaat om concrete verbeterpunten op het gebied van Marketing, Samenwerking, Duurzaamheid, Cross-overs en de Consument.



De opbrengst van die sessies zijn inmiddels uitgewerkt en onderbouwd met diverse onlangs verschenen rapporten van onderzoeksinstellingen. De aanbevelingen en het advies zijn vormgegeven op basis van een analyse van zowel het kwalitatieve als kwantitatieve onderzoek. Het congres op 22 september is een vervolg op de aftrap van 2 december vorig jaar, waar tijdens het congres Tien Uitdagingen de revue zijn gepasseerd.

U bent op 22 september welkom bij Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Het programma begint om 15.00 uur, vanaf 14.15 is ontvangt met koffie.

Klik hier om aan te melden.

Programma
  • 14.15 Ontvangst, inschrijving, koffie
  • 15.00 De sierteelt in beweging
  • 15.25 Vijf voorbeelden uit de praktijk
  1. Zekerheden vastleggen – Kwekersrecht: Aad van der Knaap (KP Holland)
  2. Aandacht trekken – Marketing: Marcel Jansen (Strom)
  3. Partnerschap bouwen – Samenwerking: Peter van de Pol/Hendrico de Brabander (Schoneveld Breeding/Noviflora)
  4. Toekomstbestendig produceren – Duurzaamheid: Helias Andriessen (Plantics)
  5. Basis verbreden – Cross-overs: Filip van Noort (Wageningen)
  6. Klanten Binden – Consument: Annet Langeslag (Albert Heijn)
  • 17.00 Conclusies en afsluiting
  • 17.15 – 18.30 Borrel en netwerken

Voor meer informatie:
Bloomingthebreeder.com

Publicatiedatum: