Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

RVE lanceert nieuw consumentenlabel Ervéyé

Plantenexporteur RVE uit Rijnsburg heeft het eigen consumentenlabel Ervéyé gelanceerd, die nu voor het eerst te zien is in supermarkten in Duitsland, België en Nederland.

Beautiful thinking
RVE verzorgt het complete bloemen- en plantenschap van meer dan 2.500 supermarkten in Duitsland, België en Nederland. De afgelopen jaren werd het assortiment verpakt met het label 'Qualität' op de verpakking. Om de producten nog meer de kwalitatieve en luxe uitstraling te geven en extra waarde toe te voegen aan het product, ging RVE samen met marketingbureau Pull Position aan de slag. In Ervéyé komt alles samen: de passie voor bloemen en planten, het met zorg samengestelde assortiment, het verse aanbod van de kwekers en dat allemaal zo duurzaam en efficiënt mogelijk tegen een zo aantrekkelijk mogelijke prijs.

Compleet concept
Ervéyé is meer dan alleen een hoes of een etiket. Het is een compleet concept, waarbij het schap wordt aangekleed met merkversterkend POS-materiaal, waardoor het merk tot leven komt. Om het merk meer diepgang te geven zijn er prachtige campagnebeelden gemaakt die ook online terug te vinden zijn op de website en social media. Ervéyé wil consumenten inspireren met storytelling en veel beleving creëren rondom het merk. De komende maanden zal het concept verder worden uitgerold en worden alle winkels omgebouwd in Ervéyé stijl. RVE is trots op het eindresultaat en de waardevolle samenwerking die zij heeft met zowel kwekers als de supermarkten.

Bron: RVE & Pull Position

Publicatiedatum: