Voorjaarscampagne ‘365 dagen bloemen’ van start
Het magazine valt direct op de deurmat bij 13.500 bloemisten in Duitsland, Engeland, België en Nederland. De overige aantallen wordt verspreid via beurzen én exporteurs, groothandelaren en cash & carry’s. Het magazine wordt gewaardeerd met een 7,8 zo blijkt uit recent onderzoek onder bloemisten, kwekers en exporteurs. De website én facebookpagina zijn bovendien middelen, die zij waarderen van de campagne.
Geur in de winkel
Dit seizoen geeft de campagne ‘365 dagen bloemen’ extra aandacht aan geurende bloemen. Om bloemisten handvatten te geven, deelt 365dagenbloemen.nl speciale tips voor bloemisten die het thema ‘Geur’ willen uitwerken in hun winkel. Alle ideeën zijn ontwikkeld én getoetst door collega-bloemisten: www.365dagenbloemen.nl/acties.
Download & deel
De foto's uit het magazine zijn gratis te downloaden op www.365dagenbloemen.nl. Naast de foto's kunnen bloemisten dit seizoen ook gratis POS-materiaal downloaden ter ondersteuning van een heuse geurproeverij met voorjaarsbloemen.
Over 365 dagen bloemen
De campagne ‘365 dagen bloemen’ is het initiatief van 2.200 seizoensbloemenkwekers, bolbloemenassortiment, zomerbloemen en snij-, bes- en trekheesters i.s.m. Royal FloraHolland. Zij zorgen samen voor promotie zodat de bloemist elk seizoen én 365 dagen per jaar geïnspireerd wordt door het ongelofelijk mooie assortiment seizoensbloemen.
Het magazine hier online in te zien.
bron: 365 dagen bloemen