Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Voorjaarscampagne ‘365 dagen bloemen’ van start

De voorjaarseditie van het inspiratiemagazine 365 dagen bloemen is verschenen! De editie vertelt het verhaal van de kwekers en geeft bloemisten achtergrondinformatie over bloemen van het voorjaar, waarin geurende bloemen worden benadrukt. Met de verschijning van het magazine start de voorjaarscampagne van ‘365 dagen bloemen’. Het centrale thema is ‘Ruik de lente’ en wordt tot en met april uitgedragen via social media, website én zelfs doorvertaald naar de winkelvloer.

Het magazine valt direct op de deurmat bij 13.500 bloemisten in Duitsland, Engeland, België en Nederland. De overige aantallen wordt verspreid via beurzen én exporteurs, groothandelaren en cash & carry’s. Het magazine wordt gewaardeerd met een 7,8 zo blijkt uit recent onderzoek onder bloemisten, kwekers en exporteurs. De website én facebookpagina zijn bovendien middelen, die zij waarderen van de campagne.



Geur in de winkel
Dit seizoen geeft de campagne ‘365 dagen bloemen’ extra aandacht aan geurende bloemen. Om bloemisten handvatten te geven, deelt 365dagenbloemen.nl speciale tips voor bloemisten die het thema ‘Geur’ willen uitwerken in hun winkel. Alle ideeën zijn ontwikkeld én getoetst door collega-bloemisten: www.365dagenbloemen.nl/acties.

Download & deel

De foto's uit het magazine zijn gratis te downloaden op www.365dagenbloemen.nl. Naast de foto's kunnen bloemisten dit seizoen ook gratis POS-materiaal downloaden ter ondersteuning van een heuse geurproeverij met voorjaarsbloemen.

Over 365 dagen bloemen

De campagne ‘365 dagen bloemen’ is het initiatief van 2.200 seizoensbloemenkwekers, bolbloemenassortiment, zomerbloemen en snij-, bes- en trekheesters i.s.m. Royal FloraHolland. Zij zorgen samen voor promotie zodat de bloemist elk seizoen én 365 dagen per jaar geïnspireerd wordt door het ongelofelijk mooie assortiment seizoensbloemen.

Het magazine hier online in te zien.

bron: 365 dagen bloemen
Publicatiedatum: