Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kwaliteit online bestelde boeketten neemt toe

Bloemistenbrancheorganisatie VBW voerde dit voorjaar samen met Thuiswinkel.org een onderzoek uit naar diverse kwaliteitsaspecten omtrent de levering van online bestelde boeketten. Maar liefst 97,6 procent van de orders voldeed aan de gestelde normen, zo meldt Twinkle.

De brancheorganisaties legden zes bloemenshops naast elkaar met landelijk bereik: fleurop.nl, topbloemen.nl, euroflorist.nl, deen.nl, greetz.nl en florient.nl. Bij elke aanbieder bestelden de onderzoekers zeven boeketten, die verspreid door het land moesten worden afgeleverd. Bijna alle boeketten voldeden aan de criteria: levering van het juiste boeket tegen de juiste kwaliteit op het juiste moment.

Publicatiedatum: