Qualirosa breidt uit en verdriedubbelt farm
Kwaliteitsmerk
“Qualirosa staat voor kwaliteit, wat betekent dat we als bedrijf in ons segment de beste willen zijn”, aldus Martin van de Lubbe, die Qualirosa aan de Nederlandse kant aanstuurt. Onder het logo staat: ‘Meet the celebrity brand of roses', waarmee dit nog eens onderstreept wordt. De communicatielijnen tussen Ethiopië en Nederland zijn kort om de kwaliteit te kunnen waarborgen.
Vanuit de handel krijgt Martin naar eigen zeggen regelmatig complimenten voor de strakheid van het product. “Het vraagt gezonde inzet om een hoog niveau te bereiken en te behouden, maar gericht zijn op kwaliteit is de lange termijn strategie”, aldus van de Lubbe. “Bedrijven die deze visie delen vinden elkaar.”
Gevarieerd
Het assortiment van Qualirosa bestaat uit een groeiend aantal exclusieve soorten. Onder andere de Clustar Rozen, 5 soorten Premium Trosrozen zoals de Bombastic trosroos en grootbloemige rozen zoals Chapeau, Jumilia en Paradiso zijn verkrijgbaar. Ook de mixen, beschikbaar in de webshop, zijn geliefd. Met de groeiende assortimentslijst wil het bedrijf diens klanten een steeds breder assortiment aanbieden.
Noviteiten
In de loop van 2016 zullen zeker 15 nieuwe soorten worden geïntroduceerd. Dat zullen vooral soorten zijn met grotere knoppen. Het bedrijf publiceert met regelmaat nieuwsbrieven, waarmee men op de hoogte kan blijven van de introducties.
Iedere dag van de week komt er aanvoer binnen, die vervolgens verkocht wordt via zowel de webshop als via de voorraadkoppeling.
Voor meer informatie:
Qualirosa
Burgemeester Meijboomstraat 12
2231 LC Rijnsburg
T: +31 (0) 6 50 50 20 87
E: martinlubbe@qualirosa.com
www.qualirosa.com