Hilverda De Boer 'exporteur van de maand' bij Parfum Flower Company

Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos

Deze keer is Hilverda De Boer exporteur van de maand bij Parfum Flower Company. Met diverse geslaagde acties is het gelukt vooral de geurende rozen te introduceren bij verschillende klanten van Hilverda De Boer. Vandaag heeft Johan Kloos van Parfum Flower Company aan de rozeninkoper van Hilverda De Boer, Dick-Jan van Delft, een mooi boeket geurende rozen en een goede fles champagne mogen overhandigd. En Hilverda De Boer uitgeroepen als ‘Exporteur van de Maand Juni 2018’.


Johan Kloos van Parfum Flower Company (links) staat met een blije Dick-Jan van Delft van Hilverda De Boer die zojuist een mooi boeket geurende rozen en een fles Champagne overhandigd heeft gekregen.

“Wij zijn superblij met een klant als Hilverda De Boer. Zij denken echt mee met ons", vertelt Johan Kloos, account manager van Parfum Flower Company. “Afgelopen maand heeft Hilverda moeite gedaan hun klanten te enthousiasmeren eens met geurende rozen aan de slag te gaan. Samen met de marketingafdelingen van zowel Hilverda De Boer als die van ons, is het gelukt niet alleen geurende rozen te introduceren, maar ook echt meer omzet voor ons beiden te genereren.”

Like & win
Hilverda De Boer heeft naast twee ‘like & win’ acties op Facebook - één in de Verenigde Staten en één in Noorwegen - ook een speciale aanbieding gestuurd naar al haar klanten. Deze klanten konden hier vooraf op inschrijven. Een mooi aantal extra pakketten met geurende rozen zijn zo de hele wereld over gegaan. “Wij versturen onze bloemen naar ruim 50 verschillende landen. Naar ongeveer een dertigtal versturen wij de speciale geurende rozen en tuinrozen van Parfum Flower Company”, gaat Dick-Jan van Hilverda De Boer verder. “Naar China, Griekenland, Spanje, noem maar op. Het zijn vaak allemaal kleine ordertjes. Voor bruidswerk of andere evenementen. Nu we deze actie hebben gedaan merk ik dat deze speciale rozen weer meer ‘top-of-mind’ zijn bij veel van onze klanten. Het is fijn samen te werken met Johan en deze mooie geste sterkt ook mij in mijn overtuiging steeds klantgerichter te gaan werken.”

Gebruiksaanwijzing
Dick-Jan van Delft vertelt: “Ook al zijn het geen gemakkelijke rozen, toch hoor ik van onze verkopers dat de meeste klanten positief hebben gereageerd. Het afsturen van geurende rozen naar bloemisten die ze normaal niet gebruiken is altijd een beetje tricky. Soms zien de rozen er van buitenaf niet zo uit als de standaard kasgekweekte Hollandse rozen. Een beschadiging op het schutblad, soms wat slappere stelen; de rozen hebben echt een gebruiksaanwijzing. Maar als je die volgt worden ze echt prachtig!”

Johan: “Gelukkig zijn we dat voor geweest met duidelijke instructies en hebben de meesten positief gereageerd en zelfs foto’s en filmpjes gestuurd van hoe groot en mooi de rozen werden. Kortom, een geslaagde actie.”
 
Parfum Flower Company is de afgelopen jaren vooral bekend geworden met de verkoop van David Austin snijrozen. Dat zijn klassieke gevulde Engelse tuinrozen die voornamelijk worden gebruikt in de trouw- en evenementen wereld. “De geurende rozen die we met Hilverda De Boer hebben meegestuurd zijn net even anders. Qua vorm, maar vooral qua parfum. De geur is over het algemeen sterker. Deze rozen worden naast bruidswerk ook gewoon verkocht bij betere bloemisten als losse roos, of in een boeket”, gaat Johan Kloos verder. “De reuk is een bijzonder zintuig. Het legt herinneringen beter vast dan tast, zicht en smaak. De heerlijke geur van onze rozen in je bruidsboeket – of gewoon thuis op de vaas - dat is iets waarvan ik denk dat de markt veel meer op zit te wachten.”
 
Voor meer informatie bezoek de website van Hilverda De Boer: https://hilverdadeboer.nl/nl/ en van Parfum Flower Company: https://www.parfumflowercompany.com/
           

Parfum Flower Company

Flora Holland Aalsmeer (Zuid)
Magnolia 1
1424 LA De Kwakel
T: 31 (0297) 361 006


Hilverda De Boer
1430 AC Aalsmeer
T: +31 (0)297 332 500
F: +31 (0)297 332 900
E: info@hilverdadeboer.nl
www.hilverdadeboer.nl



 

Publicatiedatum: 5-7-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel
13-6-2018 Belgen trakteren poetspersoneel op bloemetje
13-6-2018 telersvereniging Touch Me+ presenteert nieuw concept Sweet Kisses
8-6-2018 SunPatiens schittert in Artis
6-6-2018 Charmante hortensia als totaalconcept
4-6-2018 Flower fashionable bloemen voor Kylie Minogue’s 50e verjaardag
31-5-2018 Selecta One presenteert Spring Annuals catalogus 2018/19
31-5-2018 Bloementransporteur sponsort Hillegoms muziekfeest
31-5-2018 De trends in groen onder de loep in 'Green Trend Journal 2019'
29-5-2018 10.000 rozen in twintigste editie 'Shop for a week' van the Wunderkammer
28-5-2018 Derde editie internationale hortensiaweek van start
25-5-2018 Vijf Big 5’s tijdens IFTEX Nairobi
24-5-2018 Platycodon Astra in de spotlights gezet door Rob Verlinden in het Green Trade Center

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code