Gerbera’s schitteren in populaire vlog Duitse bloemiste
De exclusieve gerbera’s zijn in een maand tijd ruim 17.000 keer bekeken. Marion: “We zien dat de bijzondere soorten een erg positieve impact hebben op het imago van de gerbera. Daarnaast kregen wij aan de hand van deze video specifieke vragen naar de gerbera’s van GU, en niet alleen van de soorten die in het filmpje te zien zijn maar ook van het assortiment op de site."
Germedia heeft een samenwerking met Flowers by Schouten en voor Gerbera United georganiseerd om dit grote publiek van bloemenliefhebbers te bereiken. (Floral-) Vloggers blijken namelijk veel impact te hebben bij hun publiek. Zo is het aantal likes en comments, erg hoog in vergelijking met een video van een merk/kweker zelf. Een ideaal podium voor de gerbera’s van Gerbera United. Zij produceren namelijk een breed assortiment met bijzondere gerbera’s van hoge kwaliteit.
Daarnaast zijn de volgers erg geneigd om naar het product te vragen of dit aan te schaffen merkt ook Marion Schouten, de maker van de video's: “Wij sturen producten zoals deze gerbera’s door heel Duitsland en krijgen regelmatig mensen in de winkel die direct bij ons willen kopen. Ook hoor ik van collega-bloemisten dat zij vragen krijgen over de producten die ik in de video's gebruik, dat is altijd superleuk om te horen".
Eén van de voordelen van deze vorm van promotie is het grote aantal volgers die suggesties van Marion vertrouwen. Doordat de video's blijvend op YouTube staan blijft de bekendheid over de tijd heen groeien. In het geval van Gerbera United wordt naast het aantal views gekeken naar het aantal mensen wat hun inspiratiepagina bezoekt. Bedrijven die hier ook interesse in hebben kunnen contact opnemen met Germedia.
Voor meer informatie:
Gerbera United
T.: 079 -593 12 52
E: info@gerberaunited.nl
www.gerberaunited.com
Germedia
Adriaan Meewisse
T: +31651604056
E: info@germedia.nl
www.germedia.nl