Wonders of Amsterdam lanceert eerste collectie

Ewoud Meeuwissen, bedenker van Wonders of Amsterdam, lanceert een nieuwe collectie orchideeën: Glorious Collection. De rijke historie van Amsterdam vormt de inspiratie voor deze collectie.

Stijlvol totaalconcept

Wonders of Amsterdam is een nieuw lifestylemerk dat zich richt op hoogwaardige afzetmarkten, zoals bloemisten en conceptstores of andere locaties waar beleving een grote rol speelt zoals horeca of hotels. In nauwe samenwerking met handels-huizen biedt het merk meerwaarde voor zowel hun (online) shop als de detaillist. Het merk onderscheidt zich in bijzondere producten, verpakking, presentatie en co-creatie met geďnteresseerde afnemers voor unieke pr-campagnes (omgeving Amsterdam).



Nude & Lilac collection
De eerste collectie van het merk bestaat uit de Glorious Nude collection en de Glorious Lilac collection. De collectie sluit aan bij de interieur- en modetrends: warme, zachtroze, lila en donkerpaarse tinten met een gouden randje.  

Lookbook
Tijdens de lancering is een online lookbook gepubliceerd. Deze uitgave van ruim 20 pagina’s brengt de nieuwe Glorious Collection in beeld.

De Glorious Collection wordt internationaal gepromoot met aansprekende pr-campagnes. De eerste campagne start rondom het thema Moederdag. Bloemisten en detaillisten krijgen een prachtige bijpassende geurkaars ter waarde van €14,99 bij de eerste bestelling voor Moederdag. Handelshuizen kunnen voor co-creatie rondom pr-campagnes contact opnemen met: Wonders of Amsterdam.


Publicatiedatum: 25-4-2018

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren

 

Overig nieuws in deze sector:

15-8-2018 Piet Vijverberg brengt kleur met Colorchid
15-8-2018 Het verhaal van de Organza
13-8-2018 Vlinderorchidee: Woonplant van de maand september
13-8-2018 Van Egmond Lisianthus wint publieksprijs Flower Parade Rijnsburg
13-8-2018 Oranje gerbera’s decor voor Italiaans event
10-8-2018 Vernieuwde Waterdrinker blog ‘Green Hunters’ live
9-8-2018 Florensis komt met re-branding Toscana
9-8-2018 Eetbare rozen op het Rozenfestival in Lottum “Rozen smaken naar meer”
8-8-2018 Kwekers Fair Flora sponsoren rozenfestival Lottum met planten
7-8-2018 Reclamespot FloraLife 'It doesn't matter how you do it' gelanceerd
16-7-2018 Dit zijn de Tuinplanten van de maand in 2019
13-7-2018 Gelukschrysanten voor pechvogels langs de weg
10-7-2018 Duitse flower-influencer Marion Schouten promoot Imara en Calliope
9-7-2018 Woonplanten van 2019 zijn bekend
5-7-2018 Klanten enthousiasmeren voor de geurende roos
5-7-2018 Decorum snijbloemenassortiment in Flowerbook app
28-6-2018 Zweden vieren Midsummer met bloemen
25-6-2018 Videoclip inpakken David Austin rozen in Kenia bereikt 2 miljoen mensen
22-6-2018 Duitse bloemistenvereniging FDF nieuwe partner 'Bouquet Tales'
18-6-2018 Bloemen en zon voor een zomers gevoel

 

Een reactie plaatsen: (max. 500 tekens)




  E-mailadres tonen

   nieuwe code