"Nieuwe webshop op alle fronten toekomstproof"
foto: advisorsoftware.nl
Het was geen toeval dat Willem Liefting als eerste sierteeltbedrijf koos voor een overstap naar de Advisor-webshop 3.0. De in Aalsmeer gevestigde bloemen- en plantengroothandel was destijds ook de eerste gebruiker van de voorlopers van de nieuwe Advisor-webshop. Willem: "Ik denk dat ik indertijd zelfs een van de allereerste ondernemers op de veiling was, die een computer had. Heel eerlijk meer uit ‘mansigheid’ dan uit een vooruitziende blik, die kwam later pas." Toen Advisor in 2002 de eerste webshop op de markt bracht, twijfelde Willem dan ook geen moment: "Ik zei direct tegen mijn zoon Dennis: ‘Als we in de toekomst niet failliet willen gaan, moeten we die hebben. Wij leveren voornamelijk aan Nederlandse en Belgische bloemisten. We voelden toen al aan dat we het inkopen voor hen zo makkelijk mogelijk moesten maken, vooral omdat de wereld steeds sneller, efficiënter en digitaler wordt."
Functionele en technische vernieuwingen
Om diezelfde reden stapte Willem recent, wederom als eerste, met overtuiging over naar de Advisor-webshop 3.0. Willem: "We willen op zijn minst mee blijven doen in de markt. Deze nieuwe webshop biedt met name voor onze klanten grote voordelen: hij is sneller, moderner en overzichtelijker. Advisor geeft ook aan dat de techniek onder de webshop verbeterd is. Zelf heb ik daar geen verstand van, maar ik neem dat direct aan. Wij zijn al meer dan twintig jaar klant bij Advisor naar volle tevredenheid. We hebben nog nooit problemen gehad en onderling werken we prima samen. Als we vragen of ideeën hebben, reageert Advisor snel. Onze input zien we bijna altijd terug in nieuwe ontwikkelingen in Match-Online of de webshop."
Visie achter ontwikkeling
Advisor heeft zijn klanten ook nauw betrokken bij de nieuwe webshop 3.0: van visievorming tot het testen van functionaliteiten. Mede daardoor voldoet webshop 3.0 volgens Tim Rengers, sales consultant Advisor, aan alle eisen van de toekomst. Tim: "Wij zien dat wensen van de klanten van onze klanten veranderen: met een eenvoudige webshop prijst een handelaar zich op termijn uit de markt. Hun klanten zoeken een optimale online klantbeleving, a single point of contact (één servicemedewerker die alle klantvragen kan beantwoorden), flexibiliteit in online pricing op klantniveau en het naadloos op elkaar aan laten sluiten van online verkopen met verkopen via andere kanalen (klok, telefoon, persoonlijk contact). Wij willen onze klanten helpen om op deze gebieden te excelleren, zich te onderscheiden in de markt: het zijn daarom de pijlers onder onze nieuwe webshop geworden."
Voor meer informatie:
Advisor Software Solutions
Rendementsweg 12c
3641 SK I Mijdrecht (NL)
T: +31 297 745547
E: trengers@advisorsoftware.nl
www.advisorsoftware.nl
Willem Liefting
Legmeerdijk 313
1431 GB Aalsmeer
M: 0653146635
E: info@willemlieftingvof.nl
www.willemlieftingvof.nl