Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Eelde gaat ook over op het nieuwe fustsysteem

Na de succesvolle livegang van het nieuwe fustsysteem in Rijnsburg gaat Eelde over op het nieuwe systeem. Dat meldt Royal FloraHolland op haar site. Eelde gaat op maandag 26 februari 2018 live.



Veranderingen
Vanaf maandag 26 februari veranderen er diverse zaken in Eelde. "Pinnen aan de balie is niet meer mogelijk, de verrekening van fustinnames kan een dag later plaatsvinden dan u gewend bent en fustuitgiftes staan dagelijks op de productfactuur maar verrekening blijven we op wekelijkse basis doen."

Fustpas
"Vanaf maandag 26 februari 2018 heeft u in Eelde de fustpas nodig. De locaties Naaldwijk en Aalsmeer gaan later dit kwartaal over het op het nieuwe fustsysteem. Vanaf dat moment heeft u ook daar de fustpas nodig. U kunt dezelfde fustpas gebruiken op alle Royal FloraHolland locaties."

Andere wijzigingen
"De papieren transactiebon wordt vervangen door een digitaal exemplaar. Deze ontvangt u direct na de transactie op het door u aangegeven e-mailadres. Op de nieuwe digitale transactiebon is geen financiƫle verantwoording meer te zien."

De fustcode van de legborden verandert van 100 in 795, zoals dit nu al in Aalsmeer is.

Bij de introductie van het nieuwe fustsysteem is het niet meer mogelijk om fust te halen of in te leveren op koperplaatnummer. Wilt u hiervoor uw administratienummer gebruiken. Wel is het mogelijk om op de transactiebon extra informatie zoals een corresponderend koperplaatnummer te laten tonen."

Bron: Royal FloraHolland
Publicatiedatum: