Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

DFG bundelt E-fulfilment activiteiten in e-Flora

Sinds vele jaren organiseert een aantal Dutch Flower Group (DFG) bedrijven voor haar klanten die online boeketten en planten aan consumenten verkopen, alle E-fulfilment activiteiten. Deze activiteiten bestaan uit het volledig ontzorgen en organiseren van de online floral category in de belevering van boeketten, planten en vaak ook aanvullende gift-items in opdracht van haar klanten naar de consument in diverse Europese landen.

In de afgelopen jaren is door DFG gewerkt aan een nauwere samenwerking met BloomPost (onder andere: Brievenbusbloemen.nl) en is besloten om alle E-fulfilment activiteiten per 1 oktober te gaan bundelen in een nieuwe organisatie: e-Flora.

Directeur van de nieuwe organisatie is Dave van Stijn, ondersteund door Rob Ammerlaan (NL), Paul Egeter (UK) en manager operations Bjorn Duis.



Dave van Stijn
Dave van Stijn: “De combinatie van de slagkracht van Dutch Flower Group met de creativiteit en e-commerce kennis van BloomPost creëert een unieke propositie. We zien een explosieve groei in zowel de cadeaucategorie als thuisbezorging voor eigen gebruik. Vanuit e-Flora maken we het mogelijk dat onze partners hier optimaal op in kunnen spelen in een volledig geserviced model: van een onderscheidende collectie tot en met home delivery.”


bron: DFG
Publicatiedatum: