Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

BBH lanceert marketingcampagne voor Grootouderdag

Grootouderdag, in Nederland op de 1e zondag in oktober, staat dit jaar voor het eerst op de content kalender van Bloemenbureau Holland. Dit betekent dat BBH in de aanloop naar Grootouderdag op consument gerichte content gaat ontwikkelen voor de Nederlandse, Duitse en Britse markt. Deze content is vrij te gebruiken voor alle ketenpartijen. Bij BBH is Tessa Triesscheijn, telefoon 0174 727014, verantwoordelijk voor de implementatie. In het oosten van het land ondersteunt de bibliotheek van Deventer het initiatief. In samenwerking met de daar gevestigde groothandel en regionale verzorgingstehuizen worden in de bibliotheek op zaterdag 30 september diverse activiteiten gehouden (zie flyer). De aftrap voor Grootouderdag 2018 wordt ook in Deventer gegeven waarbij verwacht wordt dat meer regionale bibliotheken gaan aanhaken.
 
Net als in Nederland is in het Verenigd Koninkrijk Grootouderdag op de 1e zondag van oktober, in Duitsland op de 2e zondag en in Italiƫ en Spanje altijd op 2 oktober.
Het project internationale grootouderdag is een initiatief van de Felinifoundation en de VGB en wordt ondersteund door diverse bedrijven en organisaties in de sierteeltsector.

Bron: VGB
Publicatiedatum: