Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
‘Internal Branding’, 7 september, Moerkapelle

NIMA FAM start met nieuw concept Marketingtafel

Het NIMA Food & Agrimarketing expertiseplatform is gestart met een nieuw concept: de marketingtafel. Doel en ambitie is om in kleine groepen kennis en ervaringen uit te wisselen over één specifiek onderwerp of thema onder begeleiding van een gespreksleider die specialist is op dit gebied.

Wat is de Marketingtafel?
De Marketingtafel biedt deelnemers de gelegenheid om kleine groepen kennis en ervaringen uit te wisselen over één specifiek onderwerp of thema onder begeleiding van een gespreksleider die specialist is op dit gebied. Hierdoor leert de deelnemer een onderwerp vanuit verschillende perspectieven en praktijkervaringen kennen.

Het onderwerp van deze Marketingtafel is Internal Branding. Traditioneel ligt bij marketing de focus op het verspreiden van de belofte, op external branding. De praktijk leert echter dat bedrijven die meer focus leggen op het waarmaken van de belofte, internal branding dus, succesvoller zijn. Internal branding gaat over het consistent en consequent uitdragen van de merkpositionering in de interne organisatie door het merk te gebruiken als kompas.

Om het de Marketingtafel zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen, vindt de Marketingtafel regionaal plaats:

Datum - Regio - Locatie-Plaats
Donderdag 7 september - Zuid West Nederland I - Erfgoed-Moerkapelle
Dinsdag 19 september - Midden Nederland - WUR-Wageningen
Donderdag 5 oktober - Noord West Nederland - NIMA-Amsterdam
Donderdag 19 oktober - Noord- Oost Nederland - Emmeloord
Donderdag 9 november - Zuid Oost Nederland - De Vergaderij-Den Dungen
Maandag 27 november - Zuid West Nederland II - SV.CO-De Lier

Na afloop worden de meest interessante inzichten en ‘best practices’ verzameld en komt er een grote gezamenlijke sessie waarin deze worden besproken.

Voor wie?
Deze Marketingtafel is bedoeld voor marketingmanagers, brandmanagers, productmanagers, communicatiemanagers, marketingmedewerkers en salesmanagers.

Investering
NIMA Member € 95,– / Normaal tarief € 195,– / (Inclusief lichte maaltijd en borrel)

Programma
16.00 uur | Ontvangst
16.15 uur | Voorstelrondje en introductie door voorzitter, Stef Beerens
16.30 uur | Inleiding op het thema door de gespreksleider, Stef Beerens
16.45 uur | Start van de eerste 4 presentaties: Ca. 5 minuten per deelnemer
18.00 uur | Soep met broodjes
18.30 uur | Start tweede ronde presentaties
19.30 uur | Discussie naar aanleiding van de presentaties
20.00 uur | Einde officieel gedeelte en start borrel
20.30 uur | Einde Marketingtafel

Nima Food & Agrimarketing

NIMA FAM is een expertiseplatform waar je nieuwe inzichten kunt opdoen op het gebied van marketing van de food- en agribusiness. Doel is om het marketingvak binnen de food-en agri-business naar een hoger plan te trekken. Meer informatie vindt u op de website.

Publicatiedatum: