Gediflora introduceert nieuw consumentenmerk : Belgian MUMS

Gediflora introduceert een nieuw consumentenmerk: Belgian MUMS. Dit naar analogie met  ‘chrysanthemum’ en als verwijzing naar de Belgische roots van het moederbedrijf Gediflora, gelegen te Oostnieuwkerke.

Het merk is een gouden combinatie van unieke genetica. Vandaar ook de ‘gouden look’. Aan de hand van deze stijl wordt ingespeeld op de behoefte van de consument aan natuur, sfeer, lifestyle en beleving. Daarom de slogankeuze: ‘Be Mum, Be More’.



‘Be Mum Be More’
Het is een slogan met een prachtige belofte gecombineerd met een assertieve uitdaging aan het adres van consumenten. ‘ Be Mum, Be More’, nodigt consumenten uit.

Maak elke dag het beste van jezelf. Want… er leeft wat in elk van ons!
De Belgian MUMS nodigen consumenten tevens uit om kleur te bekennen, te kiezen uit het rijke kleurengamma van bolplanten en ze te integreren in hun dagelijkse leven.

Bol van goesting en goed humeur!
De Belgian MUMS staan bol van goesting en goed humeur! Ze voegen dat tikkeltje extra cachet toe aan indoor – of outdoorruimtes, op het terras of de vensterbank.
Kort samengevat: "Durf, doe, Leef! Overtref jezelf én beken kleur!"


Gediflora
Schierveldestraat 14
B-8840 Oostnieuwkerke
T: +32 (0)51 26 88 88
Fax: +32 (0)51 22 22 49
E: info@gediflora.be
www.gediflora.be

Publicatiedatum: 12-6-2017

 

 
 
tweet
 
delen

e-mail
   
afdrukken
 
abonneeren