Beste Folder Award weer voor Intratuin
Esther Rodenburg (Marketing Communicatie) neemt namens Intratuin de Beste Folder Award 2017 in ontvangst
Peter Paul Kleinbussink, algemeen directeur Intratuin: “We hebben de Award nu voor het derde jaar op rij gewonnen en zijn bijzonder trots op deze erkenning van onze fans. Zij zijn het waar we het met z'n allen binnen Intratuin voor doen en een mooiere beloning kunnen we dan ook niet bedenken. Dat onze folder tussen het grote aanbod is uitgeroepen tot beste folder met een 7,9 als eindcijfer vinden wij een groot compliment. Het is een belangrijk onderdeel van onze marketingmix om daarmee de formule Intratuin uit te dragen.”
Intratuin is sinds januari 2017 een nieuwe weg in geslagen door van de folder een magazine te maken. De producten zijn nog steeds de helden, maar de wijze waarop deze worden gepresenteerd en gecommuniceerd, dragen bij aan het onderscheidend vermogen van de formule. Daarnaast zet de retailketen een actiekrant in voor de concurrerende acties. Kleinbussink: “De Folder Award is voor ons dan ook een bevestiging dat we met de vernieuwde richting een goede stap voorwaarts hebben gezet!”
Voor meer informatie:
www.intratuin.nl