Het promotiecollectief Love for Lilies lanceert een matchmaker, die handig gebruikt kan worden op de mobiele telefoon. Vanaf nu kan iedereen swipen naar zijn of haar ideale lelie-match via loveforlilies.com. De matchmaker is op ludieke wijze geïntroduceerd bij Lelie-kopers in Aalsmeer.
v.l.n.r. Levi Evers, Jos van Santen, Romy, Raymond Vijverberg, Randy Baay.
Na al het Valentijns-geweld is het nu tijd voor Lelie. Raymond Vijverberg, voorzitter van de promotiecommissie Love for Lilies, benadrukt: “Wie doet er tegenwoordig niet aan, swipen voor de liefde? Daarom hebben we een zogenaamde ‘Tinder’ gecreëerd als matchmaker voor Lelie. Meer kan ik niet vertellen, ervaar het zelf maar op loveforlilies.com.”
De nieuwe matchmaker tool is op een ludieke wijze geïntroduceerd bij lelie-handelaren. Zij hadden de primeur hun ware liefde te vinden en kunnen vanaf heden voor elke gelegenheid een passende lelie match maken.
Promotiecollectief
Love for Lilies is het promotiecollectief van 70 Nederlandse leliekwekers die aanvoeren bij veiling Royal FloraHolland. De promotiecampagne 'Not grown to be subtle' draait erom dat lelie altijd het bruisende middelpunt is van het bloemenschap. Hierbij ligt de nadruk op de grootsheid van de lelie, het diepe assortiment en unieke charmes; bloei, kleur en geur. De promotiecampagne wordt actief ingezet onder de handel- en vakspecialisten in Nederland, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en uitgevoerd door Concept Factory.