Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Niels Mathlener nieuwe global business manager voor Growcoon en Nygaia

Op 1 december 2023 is Niels Mathlener (45) aan de slag gegaan als global business manager bij Klasmann-Deilmann. In deze functie gaat Niels samen met de internationale Sales & Marketing teams van Klasmann-Deilmann en innovatiepartner Maan Biobased de producten Growcoon en Nygaia verder wereldwijd in de markt zetten. Niels Mathlener brengt volgens Klasmann-Deilmann internationale ervaring mee en werkte onder meer bij bedrijven als Grodan en Burpee.

Substraten
Klasmann-Deilmann levert substraten voor de teelt van groenten, fruit, kruiden, sierplanten, bomen en heesters. Growcoon en Nygaia zijn twee innovaties in de gesloten teelt. Growcoon, een biologisch afbreekbare pot die gevuld kan worden met elk gewenste substraatmengsel, is inmiddels al meerdere jaren op de markt. Nygaia is een volledig biologisch afbreekbaar en biobased substraat en komt in 2024 voor de verkoop beschikbaar.


Niels Mathlener

Sector
Niels Mathlener koos bewust voor een carrière in de tuinbouw. "Deze sector speelt een belangrijke rol in de wereldwijde voedselvoorziening en het is enorm interessant om daaraan een bijdrage te leveren. Het is bovendien een zeer innovatieve en professionele sector, waar actuele ontwikkelingen als duurzaamheid en AI volop aandacht krijgen. En waar het gaat om duurzaamheid, zijn Growcoon en Nygaia producten die voor een echte doorbraak kunnen zorgen."

Marketingstrategie uitrollen
De nieuwe global business manager ziet het als een uitdaging om de marketingstrategie voor Growcoon en Nygaia het komende jaar uit te rollen. "We willen een zo’n breed mogelijk publiek kennis laten maken met deze unieke producten. Mijn missie is geslaagd als de sector niet meer om onze duurzame producten heen kan en als we gezamenlijk serieuze stappen zetten naar een duurzamere toekomst."

Voor meer informatie:
Klasmann-Deilmann Group
Nieuwe Waterwegstraat 34
3115 HE Schiedam
Tel: +31104272170
info.benelux@klasmann-deilmann.com
www.klasmann-deilmann.com/nl

Publicatiedatum: