Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bloemenbureau Holland en delicious. magazine promoten tulpen

Eind januari is de nieuwste editie van delicous. magazine te koop in de winkel. In de elf pagina’s tellende special, een samenwerking van delicious. magazine en Mooiwatbloemendoen.nl, wordt uitgekeken naar de lente met behulp van lentebloemen en met name tulpen. Ook worden consumenten opgeroepen een boeket tulpen te kopen om zo mee te dingen naar een kookworkshop met delicious. magazine columnist, kookboekauteur en chef Yvette van Boven. 

350 bloemisten doen mee
Deze shopper-activatie is tot stand gekomen in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland (TPN), Vereniging Bloemist Winkeliers (VBW), Alflora, Royal FloraHolland en Plantion. Aan de actie doen 350 bloemisten mee. Deelnemende bloemisten ontvangen een POS-pakket, waaronder een levensgrote cut-out van Yvette van Boven, een toonbank-display, een stoepbordposter en de tulpenkaartjes met hierop de unieke actiecode die is in te voeren op de hiervoor speciaal ingerichte actiepagina. De actieperiode loopt van 21 januari t/m 7 februari. Vanaf maandag 21 januari staat op de consumentenwebsite Mooiwatbloemendoen.nl de campagne live en kan tevens een inspirerende video worden bekeken om de lente in huis te halen en is er een smakelijk recept ‘tulpenwrap met humus en falafel’ beschikbaar.

Eerdere samenwerkingen
Delicious.magazine staat bekend om de fijne recepten, eet- en drinktips en mooie fotografie. Het is niet de eerste keer dat we een samenwerking aangaan met het tijdschrift. Eerder maakte men samen een smaakmakende special met de begonia in de hoofdrol en verdiepte men zich in de verschillende fases van de liefde, in gerecht- en bloemvorm.  

bron: Bloemenbureau Holland

Publicatiedatum: