Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Flora Munster is tulpenprinses 2019

Flora Munster uit Wieringerwerf is door Tulpen Promotie Nederland (TPN) gekozen uit ruim 20 kandidaten tot Tulpenprinses 2019. De tulpenprinses, met de zeer toepasselijke voornaam Flora, zal bij diverse promotieactiviteiten voor de tulp het komend tulpenseizoen aanwezig zijn. De 21-jarige Flora Munster zal op zaterdag 19 januari a.s. TV-persoonlijkheid Quinty Trustfull assisteren bij de officiële opening van de tulpenpluktuin op de Dam.

Tulpenprinses 2019 Flora Munster

De oproep van TPN afgelopen december leverde ruim 20 leuke kandidaten op voor de rol Tulpenmeisje 2019. Op basis van enthousiasme, uitstraling en motivatie is Flora Munster gekozen. Flora Munster is dochter van een tulpenbroeier en 4e-jaars student Bedrijfskunde aan het Van Hall Larenstein in Leeuwarden. “Als klein meisje zat ik in de schuur Disney films te kijken, terwijl mijn ouders de vers geplukte tulpen aan het verwerken waren. Ik hoop het bedrijf in de toekomst over te nemen van mijn ouders,” aldus Flora.

Het thema van de pluktuin 2018 in Amsterdam is Flowerpower en wil daarmee mensen positief met elkaar verbinden. Dit thema sluit aan op hetzelfde thema van de aankomende Keukenhof en is onder andere vertaald in het ontwerp van de tuin. Flora: “Het thema Flower Power laat zien dat de kracht van de tulp écht iedereen blij maakt. Dit verbindt mensen, ongeacht achtergrond, geloof of geslacht.”

Promotie
Tulpen Promotie Nederland organiseert van januari tot en met mei samen met Keukenhof, Bloemenbureau Holland, NBTC, Noordwijk Marketing en Flevoland verschillende promotieactiviteiten voor tulpen. Diverse bloggers uit Nederland en Duitsland komen naar de Dam in Amsterdam. Ruim 400 bloemisten in Nederland en 120 in Vlaanderen nemen deel aan een verkoopactivatiecampagne. In Nederland ontvangen alle kopers van tulpen bij de deelnemende bloemisten een voucher waarmee zij een kookworkshop met diner kunnen winnen met TV-kok Yvette van Boven. Tulpendag 2019 krijgt op 19 januari een doorvertaling in België met een tulpen pluktuin op het Koningin Astridplein in Antwerpen.

Bron: Tulpen promotie Nederland (TPN) | Fotocredits: TPN

Publicatiedatum: