Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nancy van Kleef nieuw bestuurslid Bloemenbureau Holland

Met de komst van Nancy van Kleef krijgt Bloemenbureau Holland er een ervaren kracht bij in het bestuur met een cijfermatige achtergrond en veel ervaring in het uitbouwen van merken.

Met de samenstelling van een nieuw bestuur zet Bloemenbureau Holland naast collectieve promotie extra in op shopper activatie. Nancy van Kleef, werkzaam als marketing director bij FleuraMetz, neemt in januari de positie over van Marcel Zandvliet. "We kennen Nancy heel goed," zegt Dennis van der Lubbe, directeur Bloemenbureau Holland. "Ik ben blij dat ze zich bij het bestuur zal voegen, gezien haar professionele marketingkennis en marketingervaring binnen onze branche.”

Van Kleef werkte jarenlang als assistent-accountant voor ze overstapte naar retail waar ze voor zowel kleine organisaties als multinationals werkte. Nancy staat bekend als een formulespecialist. "Werken voor grote merken heeft me inzicht gegeven in het bouwen en onderhouden van een formule," zegt ze. "En heeft me overtuigd van het nut om productgroepen elkaar te laten versterken, om zo resultaten te optimaliseren. Ik zie de unieke waarde van Bloemenbureau Holland, maar ook het belang van commercieel resultaat." 

De wisseling in het bestuur past in de nieuwe opzet van Bloemenbureau Holland. Die richt zich specifiek op de collectieve promotie van de sierteeltsector en deze promotie meer te laten aansluiten op de praktijk. Dit gebeurt door naast de bekende awareness campagnes van Bloemenbureau Holland extra shopper-activatie in te zetten. Volgens Bloemenbureau Holland kan samenwerking met telers en handelaren de consumentenbeleving en afzet van de bloemen en planten nog meer stimuleren.

bron: BBH

Publicatiedatum: