Könst Alstroemeria, veredelaar van Alstroemeria en Zantedeschia, presenteert haar nieuwe bedrijfslogo, een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van het bedrijf.
"Ons nieuwe logo heeft meer focus op de naam Könst en de slogan "The Art of Breeding", die staat voor het voortdurende streven naar innovatie en onze toewijding om de hoogste kwaliteit Alstroemeria- en Zantedeschia-rassen te ontwikkelen", zegt Paco van der Louw, CEO van Könst. "Na tientallen jaren van veredelingswerk zijn we ervan overtuigd dat de basis die door vorige generaties is gelegd, Könst heeft gemaakt tot wat het nu is. Met die solide basis, en geleid door innovatie en passie voor het vak, willen de vier nieuwe eigenaren het bedrijf verder versterken en toekomstbestendig maken."
Hoewel Alstroemeria het kerngewas blijft, wordt Zantedeschia een steeds belangrijker onderdeel van het bedrijf. In de toekomst kunnen er ook andere gewassen worden toegevoegd – allemaal ontwikkeld met dezelfde passie voor kwaliteit waar Könst bekend om staat.
In de aanloop naar het 80-jarig jubileum volgend jaar zal het nieuwe logo geleidelijk in alle bedrijfscommunicatie verschijnen.
Voor meer informatie:
Könst Alstroemeria
[email protected]
www.alstroemeria.com