Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe promotiecampagne snijhortensia van start: Iconic Flower, Iconic Floristry

De snijhortensia-aanvoerders van Royal FloraHolland, verenigd in het promotiecollectief Hydrangea World, hebben unaniem ingestemd met het nieuwe snijhortensia promotieplan voor 2025-2027. De campagne: "Iconic Flower, Iconic Floristry" is gericht op bloemisten en gaat in mei van start.

Voor de bloemist is onderscheidend vermogen belangrijker dan ooit. Klanten zoeken meer dan alleen bloemen – ze verlangen naar sfeer, emotie en een verhaal. De snijhortensia sluit daar naadloos op aan.

Onderscheiden met hortensia
Met de nieuwe campagne willen de kwekers bloemisten uitdagen om hun eigen vakmanschap rond de hortensia in te zetten om zich te onderscheiden. Met haar imposante vorm, rijke kleurenpalet en indrukwekkende uitstraling biedt de snijhortensia eindeloze creatieve mogelijkheden. Of het nu gaat om bruidswerk, rouwbloemstukken, tafeldecoratie of eventstyling: deze iconische bloem versterkt het seizoen gevoel en voegt direct karakter en beleving toe aan elk ontwerp.

Nieuwe assortimentscatalogus 2025
Als onderdeel van het promotieplan is ook de nieuwe snijhortensia catalogus voor het seizoen 2025 uitgebracht. Hierin staat per kleur een overzicht van het volledige 'fresh' en 'classic' assortiment. Ook noviteiten en speciale variëteiten komen aan bod én er is volop informatie en inspiratie voor bloemisten die het beste uit deze iconische bloem willen halen.

Gouden tips voor (nóg) langer vaasplezier met snijhortensia's
Uit onderzoek door het Post Harvest Kennis Centrum van Royal FloraHolland blijkt dat er een verrassend eenvoudige manier is om optimaal van de hortensia te genieten en zelfs slap hangende bloemen weer te laten stralen. Dé gouden tip: schil 5 cm van de steel voor maximale wateropname en gebruik heet water in de vaas.

Hydrangea World
De collectieve promotiecampagne 'Hydrangea World' is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory.

Voor meer informatie:
Hydrangea World
www.hydrangeaworld.com

Publicatiedatum: