Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Exporteurs krijgen boeketinspiratie:

“Wat is een boeket zonder lelie?”

Exporteurs in Naaldwijk kregen een boodschap van de promotiecommissie Love for Lilies: een boeket zonder lelie is volgens hen simpelweg niet compleet. Met een spontane actie bij SuperFlora, Sjaak van der Vijver, Celdomy, Duijvenvoorde Flowers & Plants, Noviflora en Flowerportal kregen ze direct tools in handen om de verkoop van lelies een boost te geven.


Promotiecommissie Love for Lilies

De timing is geen toeval. Terwijl de markt zich herstelt van de Valentijnsdrukte, is dit het moment om vooruit te kijken naar nieuwe verkoopkansen. De promotiecommissie Love for Lilies bezocht exporteurs met boeketten waarin de lelie de hoofdrol speelt. Het doel: de kracht van de lelie als onmisbare bloem in het assortiment benadrukken en exporteurs stimuleren om hun klanten – van groothandel tot bloemist en retailers – te overtuigen daarvan. "De lelie is niet alleen een eyecatcher, maar ook een strategische verkooptopper. Slimme combinaties, sterke contrasten, commercieel ijzersterk en niet te negeren," vertelt Raymond Vijverberg, voorzitter.

Gratis digitaal promotiepakket
Om exporteurs direct te ondersteunen, biedt Love for Lilies een gratis digitaal promotiepakket aan. Dit pakket bevat 12 commerciële boeketinspiraties. Raymond vult aan: "Want een Lelie brengt het hele boeket tot leven." Exporteurs kunnen het pakket kosteloos aanvragen via [email protected].

Promotiecollectief
Love for Lilies is het promotiecollectief van 70 Nederlandse leliekwekers die aanvoeren bij veiling Royal FloraHolland. De promotiecampagne 'Not grown to be subtle' wil de lelie benadrukken als het bruisende middelpunt is van het bloemenschap. Hierbij ligt de nadruk op de grootsheid van de lelie, het grote assortiment en unieke charmes; bloei, kleur en geur. De promotiecampagne wordt actief ingezet onder de handel- en vakspecialisten in Nederland, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en uitgevoerd door Concept Factory.

Voor meer informatie:
Love for Lillies
www.loveforlillies.com

Publicatiedatum: