Het promotieplan voor Campanulove 2025-2026 is met maar liefst 84% van de gestemde omzet goedgekeurd. Dit betekent dat de aanvoerders de komende twee jaar verder bouwen op de basis die vorig jaar is gelegd en Campanulove nog prominenter op de kaart wordt gezet.
"De afgelopen periode heeft laten zien hoe geliefd de Campanula is. Met haar elegante klokvormige bloemetjes en symboliek van dankbaarheid en liefde, verovert deze veelzijdige snijbloem steeds meer harten in de bloemensector. Dankzij de steun van onze betrokken kwekers, leveranciers en creatieve partners kunnen we deze promotiecampagne verder uitbreiden. We kijken er enorm naar uit om deze campagne te begeleiden en samen met de sector te werken aan de verdere groei van het merk Campanulove," vertelt Manon Schippers-Poot van Royal FloraHolland.
Wat staat er op de planning?
- Nieuwe campagnes en promoties voor een bredere zichtbaarheid van Campanulove
- Samenwerkingen met bloemisten, kwekers en groothandelaren
- Inspirerende content en marketingacties om de vraag naar Campanula te stimuleren
Om dit te realiseren, zetten ze de komende twee jaar in op een sterkere digitale aanwezigheid, creatieve content en samenwerkingen. Campanulove breidt de online en sociale mediakanalen verder uit, ontwikkelt campagnes en organiseert netwerk- en promotieactiviteiten om de zichtbaarheid van de Campanula te vergroten. Daarnaast investeren ze in onderzoek naar de houdbaarheid en kwaliteit van de bloem, zodat ze nog beter kunnen inspelen op de wensen van de markt.
Dit project wordt gedragen door alle aanvoerders van Campanulove, Royal FloraHolland, veredelaars/vermeerderaars: Sakata Ornamentals EMEA, Florensis Cut Flowers, Evanthia, PanAmerican Seed, Kwekerij Stadsland en creatieve bureaus StudioBlauw BV en PUCKSOLANGE.
Voor meer informatie:
Manon Schippers-Poot
Productmanager snijbloemen
+31 (0)6 15 20 37 34
[email protected]