Afgelopen donderdag organiseerde FlowerWatch een Kennismiddag met partners, klanten en relaties in De Tech Campus in Roelofarendsveen. Het thema 'Optimaliseren van de bloemenketen in turbulente tijden' was het startpunt van een interactief seminar, waar enkele van de belangrijkste uitdagingen van vandaag besproken werden aan de hand van stellingen die gehaald zijn uit de FlowerWatch LinkedIn-artikelen van afgelopen jaar. Dit leverde, onder de inspirerende leiding van Maarten van Schie van Practical Impact, een levendige discussie op.

Aansluitend op het seminar kreeg men uitgebreid de kans om te netwerken en te leren van elkaar. Zo waren "Certified Partners of FlowerWatch" KLM en Weber Cooling aanwezig, maar ook Kuehne Nagel en Total Touch waren present. Uiteraard presenteerde FlowerWatch ook zichzelf, waarbij in het bijzonder de laatste ontwikkelingen in hun Data-Driven Insights programma belicht werden.


Voor meer informatie:
FlowerWatch B.V.
Noordeinde 144a
2371 CX Roelofarendsveen
[email protected]
www.flowerwatch.com