Stap in de wereld van branding tijdens ons 9e Sierteelt Marketing Event op 21 maart a.s. Een sterk werkgeversmerk is cruciaal om goede medewerkers te werven en te behouden. En een productmerk kan naar klanten het verschil maken als producten veel op elkaar lijken. En soms zelfs naar consumenten meerwaarde en voorkeur creëren. Spiegel jouw merkbeleid en ontdek wat je eventueel nog kunt verbeteren.
Dit maal is men te gast bij Lely in Maassluis, een sterk B&B merk dat met de merkbelofte “farming innovators” vooroploopt in haar sector. Tijdens het programma zullen ervaren marketeers aan het woord zijn en is tussendoor tijd om in groepjes te bespreken hoe de nieuwe inzichten kunnen worden toegepast.
Programma
15.00 uur | Inloop en ontvangst met koffie/thee en wat lekkers
15.30 uur | start programma
15.45 uur | BRANDING VAN DE SIERTEELTSECTOR – hoe houden we bloemen en planten relevant, onderscheidend en geloofwaardig naar alle doelgroepen?
16.35 uur | HET GEHEIM VAN STERKE MERKEN – hoe bouw je een sterk merk in sierteelt en heeft dat zin? Door Ruud Boer RM, directeur van Merk-Expert BV en auteur van het boek Brand Design
17.35 uur | Pauze
18.05 uur | Brand Design Quiz door Ruud
18.20 uur | PARTNERS WITH NATURE – duurzame merkontwikkeling in de praktijk. Door Mattijs Bodegom, marketing communications manager Koppert
19.00 uur | Wrap up/afsluiting
19.15 uur | Maaltijd en netwerkborrel
21.00 uur | Einde 9e Sierteelt Marketing Event
Klik hier voor meer informatie en de mogelijk u aan te melden.