De afgelopen vier jaar hebben verschillende groepjes studenten onder leiding van Herman Peppelenbos (HAS green academy) en Joris Leferink en Arjan Siemerink (The Food Foundry) een nieuwe product concepten ontwikkeld en getest specifiek voor de “out of home” markt in samenwerking met twee grote cateringbedrijven. Herman: "De kennis en de lessen die we geleerd hebben zijn samengevat en beschikbaar. Ook waarom we de out-of-home markt gekozen hebben en waarom deze markt ook voor jou interessant zou kunnen zijn."
Herman Peppelenbos
Ben je ondernemer of werk je bij een groente- of fruitproductiebedrijf of -coöperatie heb je een idee voor een nieuw groenten- of fruitconcept of wil je een bestaande verbeteren? Dit kan van alles zijn: een nieuw product, ander bereidingswijze voor betere smaak of een toffe verpakking.
Stichting innovatie Glastuinbouw Nederland en innovatie Platform Groenten (o.a. HAS green academy) gaan 28 november helpen jouw idee verder uit te werken van concept tot route-to-market richting de cateraar en alles wat daarbij komt kijken.
In een kleine groep van max 15 deelnemers gaan deelnemers samen aan de slag met een concept of idee. In een kennis- deel- en ontwerpmiddag op 28 november, op locatie HAS green academy in ‘s-Hertogenbosch, worden alle praktische aspecten behandeld om een nieuw concept te ontwikkelen en geven een inkijk in de out-of-home markt en de trends. Herman: "Daarmee kan je zelf aan de slag en is het team van experts enkele uren beschikbaar om je, in de weken daarna, individueel te helpen met praktische zaken of een volgende stap richting introductie."
Deelname is gratis, een flyer is op te vragen bij Joris Leferink (tel. 06 543 173 65). Aanmelden kan met dit formulier.