Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Meet & Greet met Amarylliskwekers en handel

Amaryllis Meet & Greet afgesloten met tweede winnaar Ferrari-rit

Gisteren vond de tweede en laatste editie van de Meet & Greet met Amaryllis plaats. Nadat vorige week het Green Trade Centre in Aalsmeer werd aangekleed met Amaryllissoorten, was het gisteren de beurt aan Royal FloraHolland, locatie Naaldwijk (Zaal Margriet). De tweede winnaar die in een Ferrari mag gaan rijden is Pierre Paauwe van H.P. van Nieuwkerk.

De twee Meet & Greets werden goed bezocht door inkopers en marketeers van verschillende handelaren. De kopers kregen zo de gelegenheid om het complete assortiment te bekijken, kennis te delen met elkaar en het gesprek aan te gaan met de aanwezige kwekers. Tijdens de Meet & Greets maakten bezoekers kans op spraakmakende prijzen, waaronder een Ferrari-rit. De eerste winnaar, Sander Eekhof van Hilverda de Boer, en Pierre mogen dus beiden een rondje racen in een echte Ferrari.

“Ons doel is om het brede assortiment van Amaryllis te laten zien, met soorten die gedurende het gehele verkoopseizoen van herfst, winter tot aan het vroege voorjaar beschikbaar zijn. In totaal bestaat het assortiment uit ruim 130 verschillende variëteiten”, aldus promotiecommissielid Martijn van der Ende.

Amaryllis Catalogus
Alle snijamaryllis aanvoerders van Royal FloraHolland hebben gezamenlijk een catalogus ontwikkeld. In de catalogus staan alle variëteiten die in het seizoen 23/24 in ruime hoeveelheden beschikbaar zijn. De catalogus wordt uitgedeeld tijdens de Meet & Greet.

Promotiecampagne Amaryllis
De promotiecampagne is een initiatief vanuit de snij-amarylliskwekers, in samenwerking met Royal FloraHolland. In opdracht van de promotiecommissie Amaryllis wordt de campagne ontwikkeld en uitgevoerd door het team van Concept Factory. De campagne heeft de slogan ‘Hello Amaryllis, witness the magic unfold’ en legt de nadruk op de schoonheid en magie van het bloeiproces van de Amaryllis in de vaas: van knop tot bloem. Daarnaast wordt er veel aandacht besteed aan de seizoensbeleving van Amaryllis in de herfst, winter en het vroege voorjaar. Amaryllis is volop verkrijgbaar van oktober t/m maart.

Fotocredits: Amaryllisinfo.eu

Voor meer informatie:
Amaryllis
www.amaryllisinfo.eu

Publicatiedatum: