Afgelopen donderdag vond alweer de achtste editie van het NIMA Sierteelt Marketing Event plaats. Ruim 100 marketeers uit de sierteelt gaven acte de présence en verdiepten zich in de digitalisering van de bloemenbranche van morgen.
Dat gebeurde aan de hand van een reeks presentaties van mensen van binnen en buiten de sector. Na een rondleiding op de gastlocatie Boerderij Het Lansingerland en een openingswoord van voorzitter van NIMA (en directeur van Erfgoed) Cock van Bommel kwamen achtereenvolgens de volgende sprekers aan het woord:
- Sherelle Schmidt, Shopper Marketeer bij Bloemenbureau Holland en Irene Eijs, Director data strategy & analytics bij Matter Content Agency
- Nancy van Kleef, Directeur Strategy, Marketing & CSR, van de FM Groep en Joël Van Den Hoogen, Creative Director bij Twan Creative Agency
- Martin de Ruiter, Commercieel Manager Floriday
- Wilco Verdoold, docent AI aan de Hogeschool van Amsterdam;
- Henk van Dongen, Manager Value Team Manure bij Lely International
De organisatie spreekt van een geslaagde editie en nodigt geïnteresseerden van harte uit voor de nu al geplande 9e editie, te houden op een nog nader te bepalen locatie op 21 maart 2024.