Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Terugblik achtste NIMA Sierteelt Marketing Event

Afgelopen donderdag vond alweer de achtste editie van het NIMA Sierteelt Marketing Event plaats. Ruim 100 marketeers uit de sierteelt gaven acte de présence en verdiepten zich in de digitalisering van de bloemenbranche van morgen.

Dat gebeurde aan de hand van een reeks presentaties van mensen van binnen en buiten de sector. Na een rondleiding op de gastlocatie Boerderij Het Lansingerland en een openingswoord van voorzitter van NIMA (en directeur van Erfgoed) Cock van Bommel kwamen achtereenvolgens de volgende sprekers aan het woord:

  • Sherelle Schmidt, Shopper Marketeer bij Bloemenbureau Holland en Irene Eijs, Director data strategy & analytics bij Matter Content Agency
  • Nancy van Kleef, Directeur Strategy, Marketing & CSR, van de FM Groep en Joël Van Den Hoogen, Creative Director bij Twan Creative Agency
  • Martin de Ruiter, Commercieel Manager Floriday
  • Wilco Verdoold, docent AI aan de Hogeschool van Amsterdam;
  • Henk van Dongen, Manager Value Team Manure bij Lely International

De organisatie spreekt van een geslaagde editie en nodigt geïnteresseerden van harte uit voor de nu al geplande 9e editie, te houden op een nog nader te bepalen locatie op 21 maart 2024.

Publicatiedatum: