Na een 15 jaar heeft Freight Line Europe (FLE) een vernieuwde huisstijl gepresenteerd. Met als doel zich te onderscheiden in de markt en het bedrijf een frisse uitstraling te geven, omarmt FLE met enthousiasme en vertrouwen de nieuwe identiteit en beeldmerk.
De mannen van FLE gisteren op Plantarium presenteren de nieuwe huisstijl
Het hart van de nieuwe huisstijl wordt gevormd door de afkorting 'FLE' aangevuld met een in het oog springend beeldmerk. Dit weerspiegelt de kernwaarden van het bedrijf: geconditioneerd transport van verse producten met een focus op uitmuntendheid. Het nieuwe beeldmerk, een dynamische weergave van de velg van een vrachtwagen, symboliseert beweging en dynamiek, wat bovendien een visuele link legt naar FLE's expertise in transport.
"De vernieuwde huisstijl van Freight Line Europe weerspiegelt niet alleen een frisse uitstraling, maar ook de toewijding in geconditioneerd transport. Het dynamische beeldmerk en de zorgvuldig gekozen kleuren brengen de kernwaarden van het bedrijf tot leven. Het is een visuele uiting van beweging, betrouwbaarheid en klantgerichtheid, en bevestigt dat FLE meer dan ooit 'your partner in logistics' is", vertelt Chris-Hans van der Hout, directeur/eigenaar van Freight Line Europe.
De vernieuwde huisstijl zal stapsgewijs worden doorgevoerd in de uitingen van het bedrijf.
Voor meer informatie:Freight Line Europe B.V.
Tel.: +31 (0)174 254 160
https://fle-nl.com/