Dümmen Orange, Van Duyvenvoorde Flowers and Plants en de kwekers achter Snowstorm+ hebben de handen ineengeslagen om geluk te brengen in de vorm van een donatie van €5000,- aan de Make-A-Wish stichting.
Drie weken lang leverde iedere verkochte SnowStorm+ steel bij Van Duyvenvoorde een donatie op van 4 cent aan de stichting. Bloemisten konden hun klanten niet alleen voorzien van een prachtige roos die elk arrangement of decor magie geeft, ze droegen ook bij aan een goed doel. De Make-A-Wish stichting laat levensveranderende wensen uitkomen voor kinderen met een ernstige ziekte en laat ze hun situatie voor tenminste één dag vergeten.
V.l.n.r.: Bart van Duyvenvoorde (Van Duyvenvoorde Flowers and Plants), Hanneke Verburg (Make-A-Wish Nederland), Donald Hermes (Rosa Plaza) en Lisanne Fabriek (Dümmen Orange).
SnowStorm+ is de perfecte bloem om deze campagne te promoten - de bloemblaadjes symboliseren hoop, zuiverheid en een nieuw begin, net als de kinderen van wie de wens door de stichting wordt vervuld. Afgelopen vrijdag overhandigde het promotieteam de waardecheque van € 5.000,- op het hoofdkantoor van Make-A-Wish Nederland.
"We zijn er trots op dat we als team hebben samengewerkt met de kweker, teler, exporteur en de andere partners waaronder cash and carries. Samen hebben we deze donatie mogelijk gemaakt", vertelt Annemiek, bij Duyvenvoorde verantwoordelijk voor de marketing. "De persoonlijke verhalen die het Make-A-Wish team vertelde waren voor ons erg ontroerend. We hopen andere bedrijven te inspireren hetzelfde te doen. De collectieve promotiegroep heeft al plannen gemaakt voor een volgende actie om dit mooie goede doel te steunen."