'Not grown te be subtle'

Nieuwe promotiecampagne lelie gelanceerd op Dutch Lily Days

Op 6 juni is de nieuwe promotiecampagne Lelie gelanceerd tijdens de Dutch Lily Days. Met de lancering van de campagne ‘Not grown te be subtle’ geeft het collectief vorm aan het spraakmakende karakter van Lelie en zorgt ervoor dat de lelie top of mind blijft bij de handel.

“De lelie is net als champagne”, vertelt voorzitter van de promotiecommissie Raymond Vijverberg, “heerlijk rebels, dus kampioen in het maken van een onvergetelijke indruk. Met deze boodschap raken we de juiste snaar."

Het sprankelende karakter en de grootse verschijning van de lelie vraagt om een spraakmakende aanpak. Daarvoor heeft groeimarketingbureau Concept Factory samen met de promotiecommissie de campagne ‘Not grown to be subtle’ ontwikkeld. De campagne geeft vorm aan alles waarin lelie niet subtiel is: groots in bloei, kleur, geur en assortiment.

Activiteiten
De campagne start met de lancering van een eigen website. Loveforlilies.com. Het bezoek van de website wordt aangejaagd via Instagram, Facebook en direct mailing.

Over Love for Lilies
Het promotiecollectief Love for Lilies bestaat uit de 70 Nederlandse kwekers die hun lelies aanvoeren bij veiling Royal FloraHolland. Met hun campagne ‘Not grown to be subtle’ laten ze zien dat lelie 'de champagne van het bloemenschap' is. Ze verspreiden hun boodschap onder handelaren in Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.

bron: Concept Factory


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.