Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Duitsland en Frankrijk krijgen in juni weer 'meer bloemen'

De campagne ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ krijgt dit jaar een vervolg in Duitsland en Frankrijk. De vernieuwde campagne start op 1 juni in Duitsland en zal drie weken duren. De Franse consument wordt vanaf 19 juni bereikt, ook voor een periode van drie weken.

Digitale media
Voor de campagne zullen dit keer voornamelijk digitale media ingezet worden waaronder online video, digitale buitenreclame en social mediakanalen. De daarin getoonde campagnevideo zal op onderdelen worden geactualiseerd. Op Facebook, Instagram, Pinterest en TikTok inspireren we consumenten bovendien met passende content rondom bloemen-geef-momenten bijvoorbeeld.

Boodschap werkt
Recent consumentenonderzoek in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk liet zien dat consumenten nog steeds positief worden geprikkeld bij het zien van de campagne-uitingen. ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ benadrukt dat consumenten willen genieten van wat belangrijk is, van alles wat het leven de moeite waard maakt. Dat er een sterke behoefte is aan positieve impulsen: aan meer liefde, meer samen, meer blijdschap. “Die boodschap werkt nog steeds”, concludeert campagnemanager Isabel Groot. “De gevoelens en gedachten die de campagne oproept zijn zeer positief. En zetten nog steeds aan tot het kopen van bloemen.”

Voor meer informatie neemt u contact op met campagne manager Isabel Groot, igroot@bloemenbureauholland.nl

Publicatiedatum: