Sion lanceert nieuwe gevelcampagne 'Step into the light'

De drie grote beelden op de zichtlocatie van Sion aan de N223 zijn het decor van de nieuwste campagne, getiteld 'Step into the light'.

De campagne heeft als paradepaardje Florion, een prachtige witte orchidee uit de 'Topmodel' collectie. Zoals gebruikelijk zorgt Sion hiermee voor inspiratie en motivatie om te blijven innoveren.

'De campagne staat voor een nieuwe dag vol hoop en kansen', zo laat hetbedrijf weten. 'Ze symboliseert groei en ontwikkeling, waarbij je wordt aangemoedigd om open te staan voor nieuwe ervaringen en mogelijkheden. Als een zon die opkomt: step into the light.'

 

Voor meer informatie:
Sion
www.sion.eu


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.