Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kwekerij Bergcamp introduceert B2B merk Pelargonium Long Life

Vlak voordat het perkgoedseizoen losbarst introduceert Kwekerij Bergcamp een nieuw B2B merk: Pelargonium Long Life. Long Life staat voor de kennis en kunde die al ruim 45 jaar lang is opgebouwd en de goede houdbaarheid tot wel zes maanden.

Sander Burger samen met Jurjen Rozema, inkoper bij OZ Planten.

Met een tray Pelargonium Long Life én een verse Long Life smoothie bezoekt Sander Burger van Bergcamp vandaag en morgen diverse klanten. Walter van den Berg: “De liefde voor ons vak en de passie voor onze planten hebben wij een naam gegeven. Met als focus het gezonde en lange leven voor de plant. Met de smoothie gemaakt door NON uit De Lier gunnen wij een gezond en vitaal leven ook aan onze klant”.

Manon vd Ende, eigenaar van NON, en Walter vd Berg

Vanaf volgende week levert Bergcamp de eerste Pelargoniums uit met het nieuwe Long Life uitstraling op de pot. Het doel van Bergcamp is hierbij: De consument verliefd maken op het product.

Voor meer informatie
Kwekerij Bergcamp
Sander Burger
T: +31 (0)174 51 80 85
sales@bergcamp.nl
www.bergcamp.nl

Publicatiedatum: