Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Bloemen en planten schitteren in presentatie van 2Dezign tijdens Christmasworld

Tholen - Voor het eerst in drie jaar vond afgelopen week in Frankfurt weer de Christmasworld plaats en de mannen van 2Dezign, Rudi Tuinman en Pascal Koeleman, hebben wederom alles uit de kast gehaald om er een inspirerende bloemen- en plantendisplay te creëren. Het duo doet dit al meer dan 10 jaar voor Christmasworld en elk jaar is het thema anders. Het thema van dit jaar was ‘Decoration Unlimited’ met het motto ‘Down to Earth’.


Rudi en Pascal

Een mooie winkelinrichting en -sfeer kan de verkoop stimuleren en is daardoor van groot belang. Op 800m2 presenteerden Rudi en Pascal daarom weer inspirerende decoraties, concepten en ideeën met allerlei producten van verschillende exposanten en werden de bloemen van o.a. Parfum Flower Company, World of Spray Roses, Barendsen en de planten van Arendshoeve in de presentatie verwerkt. 


Caroline Haakman en Jan de Boer van Barendsen

"Wat we in de toekomst nodig hebben voor een rustgevende winkelsfeer is zowel licht als warme, aardse kleuren", weten Rudi en Pascal. "Mensen verlangen ernaar om in de natuur in de bergen of aan een meer tijd door te brengen om te ontsnappen aan de drukte van alledag en de gespannen nieuwssituatie. Met onze speciale presentatie "Down to Earth" namen we hen mee naar het middelpunt van de aarde en betoveren we hen met de elementen en kleuren van de natuur", aldus Rudi Tuinman.  

Stenen, zand, rotsen, planten of bloemen speelden een hoofdrol, evenals aardetinten zoals beige, camel, baksteen, bruin of terra. Goud en koper zorgden voor de kerstlook. “Voor klanten aan de kassa kan dit zorgen voor een aangename winkelsfeer in de etalage en een winkelinrichting die aanzet tot ontdekken en opnieuw kopen.”

Dit jaar vond Christmasworld tegelijk plaats met Ambiente en telden de gezamenlijke beurs in totaal 4.561 exposanten die op 352.950 vierkante meter hun producten en services presenteerden. Ruim 154.000 mensen uit 170 verschillende landen bezochten de gezamenlijke beurs. Benieuwd naar de beurs? Onze collega’s van Wonen360 waren aanwezig op de beurs en maakten een fotoreportage, klik hier voor de fotoreportage.

In 2024 zal Christmasworld wederom plaats vinden in Frankfurt, dan van 26 tot en met 30 januari.

Voor meer informatie
2Dezign
www.2dezign.nl/ 

Christmasworld
www.christmasworld.messefrankfurt.com