Gerberatelers brengen kleur tijdens Blue Monday

Blue Monday, bij uitstek dé dag waarop iedereen wel wat kleur kan gebruiken, werd gisteren in een klap een stuk vrolijker. Coloured by Gerbera, de generieke promotiegroep van alle Nederlandse gerberatelers, trapte haar kleurrijke wintercampagne af op de somberste dag van het jaar. Met de boodschap “Kleur je dag met gerbera!” pakten ze groots uit. Een enthousiaste groep gerberatelers bezocht gezamenlijk handelspartners in Naaldwijk, Rijnsburg en Aalsmeer en zette ze volop in de bloemen.

Van de kantinejuffrouw tot de directeur, iedereen ontving een prachtige gerbera met bijpassend label. Het gaf een fraai en sympathiek beeld. Wie bovendien de QR-code scant die op het kleurrijke label staat of naar www.colouredbygerbera.com/nl/gerbera-kleurt-je-dag gaat, kan op nog meer kleurrijke inspiratie rekenen de komende tijd.

Gerbera in de winter  
Nog niet eerder voerde Coloured by Gerbera campagne in de winter. De uitdagingen in de markt en het veranderen van het aanbod deden de telers doen besluiten om ook in de winter wat extra positiviteit te verspreiden. Daarvoor is de kleurrijke gerbera in al zijn diversiteit natuurlijk bij uitstek geschikt. Naast de ludieke Blue Monday actie verrast Coloured by Gerbera de komende tijd ook met onlinecampagnes richting Europese Bloemisten en Groothandel.

Gerberacollectief staat samen sterk
Coloured by Gerbera is het collectief van alle 40 Nederlandse gerberatelers en veredelaars. Zij verschaffen bloemist, groothandel en exporteur assortimentsinformatie en inspiratie. Middels diverse campagnes en promoties zetten zij de gerbera internationaal op de kaart. De campagnes liggen in handen van creative agency Vandeez en Brentality Marketing.

bron: Coloured by Gerbera


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven