60 extra paar handen geworven in juni

Wervingscampagne RFH leidt tot instroom logistiek medewerkers

Middels een wervingscampagne op Instagram, Facebook, Snapchat en Youtube probeert Royal FloraHolland voldoende nieuwe medewerkers binnen te halen en als werkgever beter zichtbaar te zijn. En met succes: in juni werden concreet zestig nieuwe logistieke medewerkers aangenomen.

Dat is een mooie opsteker, want het lastiger dan ooit om voldoende personeel te werven, voor de korte en de lange termijn. De krapte op de arbeidsmarkt blijft onveranderd groot. Er is veel concurrentie en dagelijks loopt men tegen personeelstekorten op onze werkvloer aan. Dat geeft druk op onze logistieke performance en klanttevredenheid.


Alle beetjes helpen en iedereen die af en toe een handje helpen kan springt bij, zelfs de mensen van kantoor

Eigen medewerkers in de hoofdrol
'Bloei op met de leukste ochtendbaan van Nederland'. Met deze slogan laat de grootschalige wervingscampagne in de regio's Aalsmeer, Rijnsburg en Naaldwijk, de voordelen van de vroege ochtendbaan zien: logistiek medewerkers werken in de ochtenden die hén goed uitkomen. Zo combineren ze het werk makkelijk met een studie, andere baan, hobby, zorgtaken of hebben een middag voor zichzelf. Centraal in de wervingscampagne staan de eigen medewerkers die in de logistiek werken. Zij maken deze campagne uniek en bijzonder en daar zijn we trots op.


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven